Nöjd eller inte ?

Var och tog några blodprover och tog ett EKG-test innan, nu har man inget annat val än att vänta på att få svar på blodproven.

Har totalt glömt bort att det är fredag imorgon vilken innebär helg och det tycker man om (y).

Köpte även ny mobil igår Sony Ericsson Vivaz,
Inte för att klaga men börjar ångra mitt inköp för att den är inte som jag trodde och hade hellre köpt en billigare mobil än att betala 5000 tusen för en mobil man inte är nöjd med.
Så folk som funderar över att köpa den borde inte göra det.
Du kan till och med få en bättre för ett lägre pris.
Okej det finns även bra saker med den , men fortfarande inte som jag hade tänkt mig.

Men nu ska jag bege mig iväg för att gå ut med Elma och snacka lite och äta glass :$

Ceau





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0