Vackert väder

Idag är det ny månad vilket innbär att sommaren snart är hääääääär ! :D

Vaknade klockan 7 idag för att jag skulle ta mig in till malmö där jag hade tandläkartid 9:30, allt gick bra där sedan tog jag bussen hem.
Har inte gjort något speciellt idag , mer än att jag färgade min brors frus hår. Jag blev iallafall nöjd med det.
Man kan gott säga att jag är färdig utbildad frisörska hemma på grund av så många gånger jag har färgat mitt hår, haha.


Riktigt vår väder har det också varit idag, med stark skinande sol och massa folk utomhus.
Snart borde man kunna klä sig lätt och tunt.
Önskar jag också kunde gå ut i det fina vädret, men tyvärr inte. Eftersom jag har skadat min fot vilket har lett till en infektion som sedan har lett till att jag knappt kan gå och att infektionen har spridit sig uppåt.
Det är så typiskt mig att jag ALLTID drabbas utav något.
Menmen får väl hoppas på att morgondagen blir bättre.

Ceau [v

]

Kommentarer
Postat av: elma

2010-04-01 @ 21:46:44
URL: http://elmizzo.blogg.se/
Postat av: elma

oj råka skicka en tom kommentar :o

naw, beby, hoppas diin fot blir bättre!!

och jag älskar dig VERKLIGEN!



och det med färga håret ... det stämmer ...

du borde öppna salong... : ) HAH

2010-04-01 @ 21:47:34
URL: http://elmizzo.blogg.se/
Postat av: elma

oj råka skicka en tom kommentar :o

naw, beby, hoppas diin fot blir bättre!!

och jag älskar dig VERKLIGEN!



och det med färga håret ... det stämmer ...

du borde öppna salong... : ) HAH

2010-04-01 @ 21:47:35
URL: http://elmizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0