Allt må inte alltid vara som man själv vill

.

Hallå bloggen!
Är nu tillbaka till Sverige igen som de flesta redan vet, och anledningen till att jag redan är tillbaka är på grund av att väl nerel i Rumänien blev jag sjuk och fick någonslags bakterie i magen som gjorde att jag även smittade min bror , tror vi. Så då valde jag jag att hellre åka hem än att bara sitta hemma och inte göra någonting.
Det första jag tänkte när jag kom hem var vill TILLBAKA; herregud vilket tråkigt land Sverige är.

Har iallafall hunnit med en del sen jag har kommit tillbaka, har varit i Malmö och har även legat och stekt på stranden idag.

Min bror från Umeå har även kommit hit på besök trevligt! :)

Nu var det slut på min "saga", återkommer snart igen.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0