Bättre sent än aldrig

Hallå alla bloggläsare!
Det var ett tag sen jag skrev sist. Har inte riktigt tänkt på att skriva. Men nu fick jag plötsligt för mig att skriva någon rad.

Dem senaste två veckorna har jag inte gjort så mycket mer än att ha tagit det lugnt och gjort det jag själv velat göra. Idag eller som sagt igår, fick jag ta Elmas plats som försäljare utav jordgubbar eftersom att hon har rest iväg. Jag är inte precis den människan som tycker om att jobba, menmen får väl leva med det :D haha.

Sitter just nu och dricker en cappuccino och har det allmänt tråkigt.
Oh juste var i Alingsås igår och stanade över kvällen / natten. Kan låta lite onödigt att åka hela vägen från Trelleborg upp dit för några timmars vistelse, men det var iallafall värt det.

Nä, nu finns det inte så mycket mer att skriva.
Så ni får ha det så bra & take care!

Ceau :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0