Härlig känsla

Den bästa känslan för mig är när man lyckats med något bra.

Oh Gud äntligen är det stressande och irriterande slutprovet i kemi över, gjorde allt förutom två frågor men inte menar jag att jag fått rätt för det. Men jag försökte iallafall.
Nu har jag inget mer än mina labbar att fixa tills på fredag, sen gäller det bara att ta det så lungt som det går.

Jo, ni undrar säkert varför jag har så mycket att göra och speciellt innan lovet. Svaret på den frågan är : JAG GÅR NV GÖR INTE DET MISSTAGET! :D

Nu ska jag snart sova och stiga upp tidigt imorgon och vara i skolan kl 8 när jag egentligen börjar 9:30, allt detta bara för Bleta som inte var i skolan när vi hade redovisning :( I hate you but I love you too much :$

Ceau.




Kommentarer
Postat av: B.

löve <3

2010-06-18 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0