Romania 2010

Kommer till att bli ett ratt sa konstigt inlagg eftersom att jag inte har dem 3 sista bokstaverna i alfabetet.
Har inte hunnit skriva pa ett tag nu eftersom att jag ar i Rumanien var jag har varit i en vecka nu.

Allt ar liksom perfekt har vadret, folket, utelivet precis allt hade garna velat bo har foralltid men anda inte.
Sitter just nu hos min kusin och utnyttjar datorn. hihi.

Saknar mina foraldrar & min alskade flickor dar hemma :( men vi lar snart ses igen efter en manad om inte mer eller mindre.
Detta var allt fran mig fortillfallet skriver snart igen.


Puss

Kommentarer
Postat av: sihamadiguzel.blogg.se

Miss you <3

2010-06-23 @ 21:58:53
Postat av: B.

saknar dig lop <3

2010-06-24 @ 12:56:08
Postat av: EGZONA DEN FETA

ha det bäst <33

2010-07-03 @ 01:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0