Broder min

Ja då var det någon månad sen min bror flyttade till Kanade och lämnade mig kvar här, hur kunde du göra så ??!?!
Saknar dig faktiskt jätte mycket, lägenheten känns tom utan dig här ! ;o
Inga bråk, inga utksällningar, inga ihjäl skattande människor hörs längre :(
Känner du inte det lika tomt utan mig ? (a)
Haha, jag vet att du saknar mig då jag alltid stör dig och går dig på nerverna . YEAH syskonkärlek, eller vad säger du ? :$

Men snart så är sommarlovet kommen och då jävlar i det ska jag åka till dig varesig du vill ha mig där eller inte!


jag saknar & älskar dig världens bästa bror!
<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

syskonkäärlek! :D

2010-03-24 @ 20:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0