Fast än idag

Natten är kommen och det är då en ny dag.
Blev klar med mitt referat för ett tag sen som skulle varit inne innan tolv inatt :)
Snacka om att inte ha något liv mer än att sitta vid msn och webba med albanish och tävla med Elma om våra bloggar, borde egentligen sova nu. men NÄÄ:D

Känner just nu för att skriva av mig lite så då får det bli så :
Du och jag? det var du och jag föralltid, vi hade en dröm om en vacker framtid tillsammans. Men vad var det som hände? Dagarna vandrade och en lögn blev allt större än vad den egentligen var.
känns som en förbjuden kärlek.
Pussys som endast är ute efter att förstöra, vad tjänar ni egentligen på det? Ni lär bara få det ännu värre tillbaka.
But hey, life goes on. What goes around comes around.

Elma? när det börjar regna griser eller? We wish lets pray ;)

En tyst minut för eran förlust ! ;D

Kommentarer
Postat av: elma

well, lisa I pray as hell AHHAH .. snälla våra bloggar är kings... :) hahah

2010-03-22 @ 00:35:19
URL: http://elmizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0