I can't breath without your love



Känner du dig inte underlägsen ibland?
Skäms du inte för ditt dåliga uppförande?
Känner du inte ångest för du förlorat den som älskade dig?

Hur trivs du själv med att uppföra dig så pass dåligt mot någon som verkligen har gjort allt för dig?
Din förlust min vinst, du gjorde mig stark men dig själv svag. För snart lär du inse och den dagen kommer inte jag finnas och lyfta upp dig.


Dag in och dag ut levde du på dina lögner, tro mig långt lär man inte komma med det :).
Och lek inte som om allt är gone in your eyes, cuz hey I do know you.


" mitt hjärta slår för dig "

I did loved you once.


Kommentarer
Postat av: elma

Dude, du har rätt

love you<3

2010-03-23 @ 23:52:42
URL: http://elmizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0