Känns som en onödig dag, idag .

Hejhå!

Dagen började med att jag stressades upp ur sängen för att jag skulle ta bussen till malmö eftersom att jag hade tandläkartid. När jag väl var framme och hade suttit där ett tag kommer min tandläkare ut och säger : Hej, vad gör du här? det var igår du hade tid :|Bara för att jag missade tiden kommer man hem och har fått en räkning på 300LÖNT!. Förstår ni vilken ångest jag fick eller? Det innebar då att jag fick ta bussen tillbaka till skolan.
Blev ingen sista lektion för mig idag eftersom att jag hade utvecklingssamtal. Samtalet gick bra mer än att jag fick en och samma kommentar av alla lärare, " Elisabeth måste få upp koncentrationen". Vad finns det att göra, är man social så är man (y).

Ska snart ta och börja plugga igen för att jag somnade då jag skulle börja läsa kemin, så nu ska man in i duschen och sedan fortsätta plugga.

( Dagens datum är ett datum som lär störa mig livet ut )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0