Livet rullar

Gårdagens dag var verkligen en full packad dag, hann göra en massa och det bästa av allt var du!
Idag steg jag upp rätt så tidigt, städade hela lägenhet och sedan gick jag och träna. Duktigt gjort utav mig kan jag säga!
Efteråt kom jag hem duchade och gjorde vid mig, sen gick jag ut en runda snabbt med Bleta för att köpa present till Jasmin som fyller år och det fick bli en snabb runda eftersom att vi bara hade 10minuter på oss innan affärerna skulle stänga.
Kom nyss hem från Jasmins tjejkväll, det var trevligt. Blev enmassa snacka och skratt.
Tack för idag.
Och ännu en gång grattis Jasmin & Elmas pappa som fyller år idag.

OCH juste!!! Har tyvärr ingen mobil den dog inann idag så R.I.P min mobil, en tyst minut för den ! :(
Nu ska jag bara sitta vid datan lite sen ska jag sova.

Ceau.


Kommentarer
Postat av: elma

naww du gratta min pappa, tack älskling<3

2010-03-30 @ 01:15:48
URL: http://elmizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0