Psykad

Hejhåå!

Slutade tidigt idag redan vid 9:40 men stannade kvar i skolan tills efter jag hade ätit sedan var man ute lite så var hemma vid ett. Efter middan stack jag iväg och tränade med Egzona, där fick man flabbattacker som in i. En man som råkade fisa? en kvinna som var lite weird och en flykting som hade papushe på sig.

Sitte här och pluggar fortfarande inför mitt patetiska kemi prov imorgon, och det dummaste av allt är att jag har hängt upp mig på ett kaptiel. ÅNGEST, jadååå!
Blir plugga en stund till sedan ska man lägga sig för det blir att vakna 5:30 imorgon för att plugga vidare, och jag hoppas verkligen på att både min pappa, alarmet och Felicia lyckas väcka mig imorgon. Vi får se hur det går?!
Sen blir det att Felicia cyklar till mig vid 6:30 för att vi sedan ska bege oss vidare till skolan och fortsätta plugga.


Lycka till vore bra att få höra nu :(

Aja kommer sitta och gråta på provet imorgon.
Ha det gött!



Kommentarer
Postat av: elma

HAHHAHAAHHA TRO MAN FISER HAHAHAHHAHHHAHAHA

2010-03-26 @ 09:07:25
URL: http://elmizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0