Ska man gråta eller le?

Vilken galen dag!
Lyckades faktiskt vakna 5:30 som jag hade bestämt, ställde mig upp lika snabbt som min pappa kom in och väckte mig. Pluggade lite sedan var Felicia utanför mig vif 6:45? var i skolan 7 , så satt vi där och pluggade lite.
Påtal om provet, enligt mig var det så jävla svårt och komplicerat, saker som vi inte ens hade gått igenom fanns med? hm ja lyckat! så mycket gjort för ingenting tänker man nu.
+ Då blir det att åka på semester med Felicia på sommarlovet, ska bli såå kuul! :D

Efter skolan var man hemma en stund sedan stack man ut med Bleta, sedan mötte vi upp Egzona som hade gått från akka till mig bara för att köpa kakor :o GALEN tjej utan tvekan, hur orkar man :o men äsch du är ändå gulligast gumman (a)

Blev en runda i stan sen en runda in på mc donalds och sedan följde vi Egzona till akka (H).

Alltså måste bara säga. Som ni kämpade med att få upp kapsylen på flaskan medan jag fick upp den direkt ;)
SKILLS !

- Den som står dig närmast är alltid den som sårar dig djupast :)

                        
                                                              Här leker jag och Egzona coola!
Här står Egzona & Bletar 
och kämpar med kapsylerna.
HAHA !

Kommentarer
Postat av: elma

hhahaa ni är gaaaaaaaalna :D

2010-03-26 @ 09:05:22
URL: http://elmizzo.blogg.se/
Postat av: egzona

saknar dig :(

2010-04-03 @ 11:31:20
URL: http://simplyegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0