Fast besluten.

Borde ha lyssnat på vad folk sa om dig, men tur hade du för jag är inte den slags person som lyssnar på vad andra säger.
Men denna gången borde jag ha gjort det, för jag inser nu att ni inte ville mig något annat mer än mitt bästa
Men detta var nu gränsen så falsk som du är fyfan, & ja efter alla dessa åren kallar jag dig för falsk för det är just vad du är :)
Vem fan var det som fanns för dig i exakt alla lägen om inte jag?
Du är en total löjlig och patetisk människa.
Dig vill jag aldrig ha med att göra igen och jag har svorit på min mammas liv att du är helt och hållet ute ur mitt liv och för dig finns det ingen återvändning tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Elma

Vem kan det vara som du klippt bort? :O Hahaha

2010-06-12 @ 22:33:33
URL: http://elmizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0