Valborg + Film

Valborg tillbringades först tillsammans med lite folk hos Julia
sen så fick jag och Linda en idee om att åka in till malmö där vi stack för Deep. Vilket inte var så lyckat eftersom att folket var på andra ställen sedan försökte vi ta oss in på Crown två gånger men lyckades tyvärr inte.
Så vi satt och väntade på Kenan , Robert och Osman och tog bussen tillbaka vid 2.
Väl framme i Trelleborg åt vi kebab och var ute gick hem och la oss vid 5.
Så valborg blev som vi gjorde den till (y). GÖTT!

Idag (Lördag)
Efter att jag hade sovit hos Linda gick jag till gymmet med min mamma och när vi var klara stack jag hem och gjorde med iordning och gick iväg till Linda igen med Bleta, haha LAMMKÖTT ! :D
Vi såg även Avatar, som är en sjuuuuukt bra film!

Aja nu är jag hemma igen och ska bara ta det lugnt.
Take care!



Ceau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0