Fullpackad!

Men tjena alla bloggläsare där ute i mörkret ;)

Idag har det varit en otroligt fullpackad dag. Först och främst så har jag varit i Malmö med några sköna brudar och försökt fixa praktik vilket jag inte hade tur med idag blev nekad både hos polisen och på sjukhuset, SUCK!
Har köpt present till min pappa som imorgon fyller 55år och till min bror som har fyllt år men som kommer på besök i veckan, I hope they like it!

Senare på kvällen blev det film och annat mys, det var i stortsätt min dag.
Trots att jag har lov blir det att ta sig till skolan imorgon och plugga, går man NV så är plugget livet!

Take care beauty people, PUSS.


Kommentarer
Postat av: B Y J E N N I E ★



Ha en bra tisdagskväll.



/ Jennie

2011-02-22 @ 17:46:13
URL: http://byjennie.webblogg.se/
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Tävling : Vinn 5 st as coola glasögon från barabrillor.se! Du väljer färger och varianter själv om du vinner! & Så tycker jag gärna du ska lämna en kommentar vad du tycker om min blogg också!



Jag drar vinnare på torsdag kväll!

2011-02-22 @ 19:25:31
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0